Vitamina D

Vitamina D

Lumina soarelui
Se ia vitamina D3 prin dieta sau cu ajutorul expunerii la soare. Experții au constatat prin statistici că sudenii au un salariu mult mai mare decât cei din nord. Northerners sunt forțați să își proiecteze dieta pentru a satisface nevoia de vitamine și minerale. Prohormonul poate fi făcut de organism în cea mai mare parte în sine. În principal producția are loc cu ajutorul radiației UVB prin soare. Cu toate acestea, cel puțin fiecare a doua persoană din Germania suferă de o lipsă. Practic, trebuie doar să expuneți aproximativ 20% din suprafața corpului de aproximativ 3 ori pe săptămână timp de 2 până la 3 ore pe zi în ziua soarelui pentru a vă oferi corpul suficient. Tipurile de piele mai ușoare au nevoie de mai multe soare decât de tipurile de piele mai întunecate pentru a satisface nevoia. Important de notat

Efectele soarelui
În cele mai multe cazuri, aportul prin alimente este insuficient pentru a evita o deficiență. Cea mai importantă sursă de producere a vitaminei D este încă lumina directă a soarelui: părțile corpului pe care le expuneți la soare vă stau la dispoziție. Nu este necesar să bronzezi întregul corp zilnic și să-ți expui corpul la un risc crescut de cancer de piele. Acest lucru se poate realiza deja când soarele îți lovește fața, brațele sau picioarele. Un motiv pentru deficitul de vitamina D în Germania sau în alte țări europene este localizarea geografică a acestor națiuni. În lunile de iarnă, razele UVB sunt eliberate de soare, dar acestea se pierd din cauza radiației eoliene prin atmosferă. Astfel, razele soarelui în timpul iernii nu au nici o influență pozitivă asupra lornivelurile de vitamina D si poate cauza de D simptome deficit de vitamina să fie.

Producția D3 de către lumina soarelui
Lumina soarelui este absorbit prin piele, ducând la producerea de vitamina D3 în interiorul corpului. Este recomandată o curățare regulată a soarelui, prin care granița dintre prea mult soare și radiația solară necesară este îngustă. Plajă de soare ar trebui să se bucure doar cu o protecție solară suficientă sub formă de protecție solară. Protecția solară protejează pielea de razele UV, prevenind astfel îmbătrânirea prematură a pielii și reducând riscul de apariție a cancerului de piele. În mod normal, lumina zilei este suficientă pentru a stimula producția proprie a corpului.

Consecințele unui defect
Efectele pe termen lung ale deficienței vitaminei D nu sunt adesea luate în considerare. Foarte puțini oameni se preocupă de simptome precum dureri de cap persistente sau oboseală. Cei care ignoră strigătul pentru ajutorul organismului, eventual, cu consecințele neplăcute ale sănătății unui deficit de vitamină Dcu care se confruntă. Vitamina D consolidează echilibrul de calciu-fosfat și promovează creșterea formării osoase. Exact contrariul este de așteptat cu o lipsă. Sistemul imunitar este slăbit, făcând corpul ei vulnerabil la infecții. În plus, riscul de deficit de vitamina D crește, provocând inimă sau accident vascular cerebral. Diferite institute de cercetare au descoperit în ultimii ani că o deficiență poate avea tendința de a reduce speranța de viață a unei persoane. Consecințele sunt foarte cuprinzătoare și influențează diferitele funcții ale corpului. Acest lucru crește, de asemenea, șansa de a dezvolta o tumoare malignă. La femei, aceasta poate duce la cancer la sân, care pot fi tratate bine în stadiul incipient, dar pot fi tratate numai cu chimioterapie sau radioterapie dacă se așteaptă prea mult timp. Bărbații sunt expuși riscului de contractare a cancerului de prostată, care are puține șanse de recuperare în stadiul avansat. În plus, o deficiență este, de asemenea, asociată cu cancere cum ar fi cancerul de colon sau cancerul ovarian.

Vitamina D3 în peșteCât de mult este vitamina D în hrană?
Alimentele cu un conținut deosebit de ridicat de vitamina D sunt în majoritate de origine animală, concentrația de vitamină D în pești este deosebit de ridicată. De aceea, aceasta este, de asemenea, considerată o componentă alimentară deosebit de importantă. Majoritatea vitaminei D produse de soare și lumină, în timp ce proporția pe care o luăm în dietă o mică parte. Europa Centrală poate mânca până la 4 micrograme de vitamina D pe zi, prin alimente, având o dietă sănătoasă și un conținut mediu de vitamină D în alimente. continuați:  Vitamina D în alimente

D3 nu este o vitamină?
Imagine a colecalciferolului
(Imagine în domeniul public prin wikimedia)
Vitamina D3 (colecalciferol) nu este o vitamină, ci o prohormonă. Vitamina D3 este formată în principal de lumina ultravioletă, adică de lumina soarelui. Aproximativ 80% din vitamina D3 se dezvoltă prin raze UV-B.

D3 deficit la copii
Copiii sau adolescenții sunt expuși riscului de rahitism. Această boală (numită și boala în limba engleză) a fost sursa descoperirii vitaminei D și a problemei unei deficiențe. Este asociat cu tulburări de creștere, care pot avea efecte foarte diferite în funcție de persoană. Astfel, în cazul unei deficiențe a vitaminei D, poate avea loc o deformare a coloanei vertebrale sau pozițiile O sau X ale picioarelor sunt foarte frecvente. Pentru copii, lumina soarelui este foarte importantă, deoarece oasele sunt în prezent în construcție, iar calciul trebuie depus în oasele copiilor lor pentru a promova creșterea.

Diagnosticarea defectului
Fie că este vorba de o deficiență a vitaminei D, puteți determina cu un medic un test de sânge (ser). Două valori diferite sunt utilizate pentru diagnosticare. Pe de o parte, vitamina D a cărei valoare la adulți trebuie să fie de aproximativ 20 - 60 ng / ml și, pe de altă parte, nivelul vitaminei D3 ar trebui să aibă o valoare de aproximativ 18 - 67 pg / ml. Aici trebuie să rețineți că respectați o anumită perioadă de timp atunci când faceți acest lucru. Lunile ianuarie-aprilie sunt cele mai bune luni pentru a obține rezultate semnificative. Nu este posibil un auto-test pentru a determina o deficiență a vitaminei D. Osteomalacia suspectată la adulți sau rahitismul la copii utilizează radiografia digitală (CCD), care permite medicilor să facă un diagnostic corect. O îmbunătățire a nivelului vitaminei D poate fi realizată foarte ușor de soare. Alte opțiuni includ suplimentarea cu vitamina D sau becuri speciale (predominant radiații UVB). Cu suplimente de vitamina D este necesar să aveți și calciuLuați comprimate .

Supradozaj
Supradozajul cu vitamina D este aproape imposibil de un aport natural. Producția de vitamina D prin lumina soarelui și consumul de alimente este considerată o aport natural. Se știe că o dietă echilibrată acoperă necesitățile zilnice de nutrienți, minerale și vitamine. Chiar și cu o baie de soare, riscul de supradozaj este scăzut, deoarece organismul reduce producția de la sine. Alimentele conțin, la rândul lor, o doză de vitamină D care este capabilă să satisfacă nevoile zilnice, dar este prea mică pentru a face un excedent. Supradozajul cu vitamina D

Suplimente de vitamina D
Preparatele pot fi achiziționate în mod liber pentru vânzare în farmacii și farmacii. Vânzarea crește în principal în sezoanele friguroase de soare, toamna și iarna. Ingerarea are un efect pozitiv asupra performanței și a echilibrului hormonal, care reduce leziunile de dispoziție. Un aport suplimentar de comprimate de vitamina D nu numai că are avantaje, dar crește și riscul de supradozaj. 300 micrograme (μg) sunt considerate ca fiind doze mari. O astfel de doză mare nu ar trebui să fie luată pe sfatul unui expert pe o perioadă mai lungă de timp. O supradoză permanentă poate duce la probleme de sănătate care se manifestă prin diferite simptome . O sechele subevaluate aSupradozajul cu vitamina D este hipercalcemie. Hipercalcemia este o concentrație crescută de calciu în sânge.

Adăugarea la prevenirea bolilor
O vitamină D3 are intermediari (metaboliți), care servesc la influențarea procesului metabolic. Aceste mecanisme s-au dovedit a fi diferite de alte mecanisme găsite în organism. Experții sunt convinși că vitamina D3 poate fi folosită pentru combaterea diferitelor forme de cancer. Mecanismele asociate cu colecalciferol pot modifica celulele maligne modificate în celulele normale. Celulele din întregul corp sunt diferențiate de vitamina D3. Sa demonstrat că o doză vizată de vitamină D3 contracarează dezvoltarea cancerului de sân și a altor boli periculoase. Din acest motiv, o doză mai mare de experți este utilizată pentru a susține tratamentul cancerului de prostată sau de sân. O doză de 3.000 până la 4. 000 UI se utilizează în timpul terapiei cu cancer. Acest nivel de dozaj poate duce la creșterea conținutului de calciu în sânge, motiv pentru care este necesar un control periodic. La copii, DGE recomandă o doză de 10 mcg, care este de aproximativ 400 UI. Cu toate acestea, la un adult, doza zilnică este de 5 mcg, ceea ce reprezintă aproximativ 200 UI. În cazul profilaxiei faringiene, 500 până la 1000 UI sunt administrate sub formă de picături sau tablete. În profilaxia socului, se administrează o dată până la 200.000 mcg, dar acest tratament este rar utilizat. Experții recomandă ca persoanele care sunt expuse riscului să primească un aport zilnic de 400 UI. Persoanele în vârstă și persoanele care se bucură de puțină lumină solară sau care produc o dietă vegetariană sunt expuse riscului. Stadiul cunoașterii studiilor curente Vitamina D este un precursor al hormonului (prohormone) și, prin urmare, nu poate fi privit ca o vitamină. O mare parte din țesut are capacitatea de a transforma calcidiolul în calcitriol. Precursorul hormonal vitamina D acționează în anumite puncte din interiorul celulei (funcția autocrină), precum și în jurul celulelor (funcție paracrină). O cantitate suficientă și regulată de vitamina D este capabilă să împiedice dezvoltarea diferitelor boli. Unele dintre condițiile care pot fi demonstrate pentru a preveni consumul zilnic de vitamina D sunt cancerul, infecțiile cronice, diabetul, bolile cardiace și hipertensiunea arterială. De asemenea, alte vitamine vitale, cum ar fi Precursorul hormonal vitamina D acționează în anumite puncte din interiorul celulei (funcția autocrină), precum și în jurul celulelor (funcție paracrină). O cantitate suficientă și regulată de vitamina D este capabilă să împiedice dezvoltarea diferitelor boli. Unele dintre condițiile care pot fi demonstrate pentru a preveni consumul zilnic de vitamina D sunt cancerul, infecțiile cronice, diabetul, bolile cardiace și hipertensiunea arterială. De asemenea, alte vitamine vitale, cum ar fi Precursorul hormonal vitamina D acționează în anumite puncte din interiorul celulei (funcția autocrină), precum și în jurul celulelor (funcție paracrină). O cantitate suficientă și regulată de vitamina D este capabilă să împiedice dezvoltarea diferitelor boli. Unele dintre condițiile care pot fi demonstrate pentru a preveni consumul zilnic de vitamina D sunt cancerul, infecțiile cronice, diabetul, bolile cardiace și hipertensiunea arterială. De asemenea, alte vitamine vitale, cum ar fi care se poate dovedi a preveni consumul zilnic de vitamina D, includ cancerele, infecțiile cronice, diabetul zaharat, bolile cardiace și hipertensiunea arterială. De asemenea, alte vitamine vitale, cum ar fi care se poate dovedi a preveni consumul zilnic de vitamina D, includ cancerele, infecțiile cronice, diabetul zaharat, bolile cardiace și hipertensiunea arterială. De asemenea, alte vitamine vitale, cum ar fiVitamina B6 sau vitamina B12 din organism declanșează consecințele asupra sănătății.

Related Posts: